košík Nákupní košík:  je prázdný

Při objednávce nad 5 000,- je doprava ZDARMA! Platí i pro telefonické objednávky.

Reklamace

Nejrychlejší vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Jejich seznam naleznete v návodu, který je přiložen u zboží, popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán. V případě, že není možné uplatnit reklamaci přímo v autorizovaném servisu, můžete reklamaci uplatnit:

Ogroup s.r.o.
Rokelská 50
Družec
273 62

E-Mail pro vyřízení reklamací: objednavky@ogroup.cz
Telefon pro vyřízení reklamací: 602 350 911

Jak postupovat když…

je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží, zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat buď přepravce nebo naší společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Jedná-li se o doručení:

zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

V tomto případě prosím napište na e-mail objednavky@ogroup.cz, kde vám individuálně pomůžeme.

Jak postupovat u reklamace

Kontaktujte servis a popište jim problém, který se zbožím máte. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

Pokud posíláte zboží do servisu, vždy přiložte tyto doklady:

Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zboží do servisního střediska či k prodejci a končí vyřízením reklamace v servise či u prodejce.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

Upozornění: lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady za poštovné nikoliv za taxi službu).

Neopravitelná závada

Pokud vám v servisu sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus, zašlete prosím opravný (montážní list) a záruční list na naše reklamační oddělení na výše uvedenou adresu.

Oprávněnost vaší reklamace bude na základě zaslaných dokumentů posouzena a vy budete poté kontaktován a informováni naším reklamačním oddělením o dalším postupu.

Při přebírání pečlivě zkontrolujte, zda je zboží bez viditelného poškození. V případě viditelného poškození zásilky je povinen s vámi dopravce sepsat reklamační protokol. Pokud po rozbalení zásilky zjistíte, že obsah byl přepravou poškozen, upozorněte nás neprodleně (do jednoho pracovního dne) písemně na výše uvedenou adresu.

Informace, které je dobré vědět

Jak funguje záruka na zboží.
Jako každý obchod, i ten náš má své obchodní podmínky, kterými se řídí.
Potřebujete reklamovat zboží nebo se potřebujete dozvědět, jak taková reklamace probíhá? Seznamte se s reklamačním řádem.
Pokud jste si vybrali zboží a zjistili, že pro vás není to pravé, nebo jste se netrefili při výběru dárku, máte možnost vrátit zboží ve 14 denní lhůtě